برگزاری چهارمین پویش بازی های کودکانه در آغوش محرم 

هیات ورزش های همگانی استان کرمان و مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان چهارمین پویش بازی های کودکانه در آغوش محرم را در پارک مادر برگزار نمود.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۲۸
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  هیات ورزش های همگانی استان کرمان و مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان چهارمین پویش بازی های کودکانه در آغوش محرم را در پارک مادر برگزار نمود.

امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان هدف از برگزاری این رویداد را وادار کردن کودکان به تحرک فیزیکی ورزشی و مشارکت در برنامه عزاداری و آشنایی با فرهنگ عاشورایی عنوان کرد.

امیر جعفری ضمن قدردانی از همکاری مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان این رویداد کودکانه را حاصل تعامل و انسجام هیات ورزش های همگانی با مجموعه بسیج و سپاه دانست و گفت: هم افزایی و تعامل موجب ارتقا و رشد رویدادهای فرهنگی ورزشی می باشد.

حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان ضمن قدردانی از عملکرد خوب کمیته توسعه فعالیت بدنی کودکان تصریح کرد: چهارمین پویش بازی های کودکانه محلات در سال جاری بصورت رایگان در پارک مادر برگزار شد که در این رویداد برنامه فرهنگی شرکت کودکان در عزاداری ماه محرم نیز پیوست آن بود.

وی از برگزاری پویش های محلات بازی های کودکانه بصورت رایگان در محلات و نقاط مختلف خبر داد و گفت: مربیان بازی و ورزش کودکان در این رویدادها انواع بازی های ورزشی و فکری را اجرا می کنند و کودکان و خانواده ها هم استقبال بی نظیری دارند.

در این رویداد فرهنگی ورزشی مداح نوجوان نوحه خوانی نمود و کودکان با حس بچگی و کودکانه خود سینه زنی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار